МЕТА ВИХОВНОГО ПРОЕКТУ – на основі теоретичного аналізу та
експериментального дослідження науково обґрунтувати, практично апробувати
модель виховання моральних почуттів молодших школярів засобами авторських казок
та казок народів світу.
Для досягнення поставленої мети
необхідно вирішити такі задачі
дослідження:
1. Визначити роль моральних
почуттів у структурі моральної свідомості особистості.
2. Здійснити аналіз казок як літературного жанру та охарактеризувати
його як засіб морального виховання дітей.
3. Виявити критерії та їх
показники, визначити рівні вихованості моральних почуттів молодших школярів на
різних етапах експериментального дослідження.
4. Розробити та обгрунтувати педагогічні умови виховання
моральних почуттів молодших школярів засобами казок.
ОБ'ЄКТ ВИХОВНОГО ПРОЕКТУ – моральне виховання молодших
школярів.
ПРЕДМЕТ ВИХОВНОГО ПРОЕКТУ – зміст, форми та методи виховання
моральних почуттів школярів засобами дитячої субкультури.
ГІПОТЕЗА ВИХОВНОГО ПРОЕКТУ – процес виховання моральних
почуттів молодших школярів буде більш ефективним, якщо використати як засіб
виховання казки і реалізувати такі педагогічні умови:
– створення у процесі виховання
моральних почуттів засобами казок фону оптимізму;
– виявлення морального імпульсу
казки та осмислення з учнями його динаміки;
– забезпечення рольового
перевтілення школярів у казкових героїв.
ПРАКТИЧНА ЗНАЧУЩІСТЬ ВИХОВНОГО
ПРОЕКТУ: розробка методики виховання
моральних почуттів молодших школярів на конкретних прикладах багатьох казок;
реалізація на практиці виявлених педагогічних умов.
Немає коментарів:
Дописати коментар